Asioi näppärästi verkossa

Etusivu » Asiointi » Huoltopyyntö

Huoltopyyntö

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin klo 7-15. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita päivystysnumeroon.

Vikailmoituksen voit tehdä

Omaisuutta uhkaava vikailmoitus on kiireinen. Muut vikailmoitukset hoidetaan ilmoitusjärjestyksessä. Henkilökohtaisella päivystäjäpalvelulla kohteidemme asukkaille taataan varmuus siitä, että päivystyspalvelu toimii öisin ja viikonloppuisin asian kiireellisyyden mukaan.

Huoltopyyntö

Huoltopyynnön tiedot


Ilmoittajan tiedot


Me arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Me tarjoamme kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehdimme taloyhtiöasiakkaiden asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Me käsittelemme taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat isännöitsijältä sekä tietosuojaselosteestamme täältä.